Op weg naar Rodriques

24 augustus 2011 - Cocos Keeling, Australië

Ola,

Ik vertrek over 2 uur naar Rodriques waar ik waarschijnlijk over +/- 18 dagen aan zal komen. Bij internet opties , zal ik mijn belevenissen over Cocos Keeling op mijn bloq plaatsen. Voor de mensen die het adres willen weten waar ze iets heen moeten sturen:

Caudan Marina
Marina Quay Building, Caudan Waterfront, Port Louis, Mauritius
Tel:+230 2119500, Fax:+230 2116612
[email protected]

Dit is een jachthaven in Mauritius, waar ik na Rodriques heen zal gaan en waar ik over een maand aan zal komen. Ik weet niet hoelang de post er over zal doen.

Let wel; vermeld de boot Sogno d' Azul en mijn naam.

Liefs, Celes

1. DC:
    24 augustus 2011
    Mauritius.... Whaaaaa
    Have fun!! XX
  2. Mary-Ann:
    24 augustus 2011
    Hey Celesta,
    Op dit moment ben je alweer aan het varen. Een paar tips voor Mauritius. We zijn er vorig jaar geweest. Voor het Bounty gevoel moet je echt op de stranden zijn. Misschien wil je op Mauritius boodschappen inslaan. Iets doorvaren zit een haventje van Grand Baie ten Noorden van Port Louis. Daar zit de grootste supermarkt 'Super U' van het eiland. In Grand Baie aanmeren lopen naar Sunset Boulevard bij de verkeerslichten links na 200 meter. Je kan daar alles krijgen.Tot 20.30 uur geopend.
    Strand van Trou aux Biches is top. In Port Louis (erg druk verkeer, mensen) zit het Dodo museum. Dit stelt niet veel voor je kan wel de Dodo zien. Overigens de legende is dat de laatste Dodo door de Nederlandse zeilvaarders eind 16e eeuw is opgegeten.Dus mochten ze je als ' The Dutch Sailor' aanspreken over de Dodo dan ben je op alvast op de hoogte Goede Vaart !!! groetjes ook aan je zeilmaat, Mary-Ann